روشی جدیدبرای تربیت دخترها
درباره وبلاگ

آقا پسرا قدمشونو رو تخم چشم دخترا گذاشتن . خیلی خوش اومدین. مگسهای مزاحم اگه سکته رو زدن پای خودشونه دادن نظرات بد .... خواهر و مادر نشاندهنده شخصیت خود شماست اینم بگم که کسی که فش میده و ادرس نمیزاره تا جوابشو مثل خودش بدم به راستی ........................................................ پر کردن جای خالی بالا را برعهده شما دوستان گرامی میزارم...!!!
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پسرونه = ضد دختر و آدرس anti.dokhtar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 404
بازدید کل : 117469
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1

خانه کل کل ... ضد دختر
جمعه 2 تير 1391برچسب:, :: 16:47 ::  نويسنده : سکته       

 

بدون شرح

 

 

 

نظر شخصی خودم :

اصلا" از کارش خوشم نیومد ولی برای نظر سنجی تو وب گذاشتم

نظرتون در باره این تصویر چیه؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

ghazaljoon
ساعت6:05---22 مرداد 1391
خیلی چرت بود

sara
ساعت19:03---30 تير 1391
salam

webe khoshgeli dari

vali esmesho lotfan avaz kn

2khtare khub va 2khtare bad

har 2 ba esme 2khtar tu in jamee hastan

man icegirl hastam

inam adre3webame:

icegirl8310.blogfa.com

behem besar

khoshhalam mikoniپاسخ: سلام با توجه به درخواستت در یک نظر سنجی برای تغییر اسم وب اقدام میکنم بازم بیا


h
ساعت11:30---17 تير 1391


مادر کودکش را شیر می دهد و کودک از نور چشم مادر خواندن و نوشتن می آموزد



وقتی کمی بزرگتر شد کیف مادر را خالی می کند تا بسته سیگاری بخرد



بر استخوان های لاغر و کم خون مادر راه می رود تا از دانشگاه فارغ التحصیل شود



وقتی برای خودش مردی شد پا روی پا می اندازد و در یکی از کافه تریاهای روشنفکران



کنفرانس مطبوعاتی ترتیب می دهد و می گوید :





عقل زن کامل نیست .







دیروز همسایه ام از گرسنگی مرد ، در عزایش گوسفندها سربریدند




پاسخ: سلام ممنون که اومدی و نظر گرانبهایت را برای ما و عموم بازدید کنندگان ارائه دادی من با فرمایشات شما موافقم اما اما اما اما اما اما باید این حقیقت رو بپذیریم که عده کثیری از دختران جامعه ما شورشو در آوردند و من با اونها طرف هستم ولی در مقابل عده ای هم هستند که اگه تمام دنیارو به پاشون بریزی بازم کمه اینقدر گل هستند ممنون که اومدی بازم با تشریف فرمایی خود مارا خوشحال کنید


niu joooooooooooooooooooooooooon
ساعت9:37---17 تير 1391
in joori ke mokhatabat kamtar mishe agha....

hame migan vaghti up nemikone a3 chii berim????

gheir az ine??????????????????????

aghaie nesbatan ba hoosh.....az ie rahe dg mokhatab jazb kon....

me3 nazar sanji.....

ia ie chize dg gheir az in.....

moafagh bashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
پاسخ: سلام نیوشا جان دوست گلم ممنون از اینهمه محبت با کمال میل درخواست شما برای ترتیب دارن یک نظر سنجی پذیرفته میشود با دادن این نظر من را خیلی خوشحال کردی عزیزم بازم بیا منتظر نظرات زیبایت هستم


ناشناس
ساعت20:50---16 تير 1391
میگی فحش ندین

که نشون دهنده ی شخصیت شماست

این وب هم نشون دهنده ی شخصیت وتربیت خانوادگیه شماست

انگارعقده ایی باراومدین
پاسخ: سلام دوست من ممنون که اومدی و با نظرت مارو دلگرم کردی در جواب کامنتت باید عرض کنم که من به هیچ وجه به کسی بی احترامی نکرده ام و در پست ثابت وبم نوشتم که دخترا چند دسته هستند و با کدوم یکی مجادله و بحث دارم و حتی از دخترای گروه خوب هم ستایش کرده ام ممنون که اومدی بازم بیا!!!!!!


هم نفس
ساعت20:47---16 تير 1391
هرپسری که ازدخترابدمیگه

بیشتربراشون له له میزنهپاسخ: سلام هم نفس جان ممنون که اومدی و نظر دادی اما فکر نکنم اینجوری باشه چون من نیستم که مانتوهای تنگ و روسری های به اندازه دستمال کاغذی میپوشم و با هیکل بد فورم که انگار میدون اسب سواریه اینقدر دستنداز داره قررررررررررررررررر و اتوار میام تا یه پسر شمارشو بده بهم امیدوارم منظورمو فهمیده باشی گلم بازم بیا !!!!


niu joooooooooooooooooooooooooon
ساعت16:49---8 تير 1391
sallllllllllllllllllllllllam.....

man ooomadam....

vali man hanooz nafahmidam koja bad harfidam...

yeho bem begooo dg.....

daar zemn...

aghaie milad...

plz zood tar up kon....

mikham bazam behet gir bedam....

he...

shookhi booda...nagi bad harfidi....

vali inam begam andaki janbe chize khooobie na???????????????????
پاسخ: سلام به روی ماهت به ابروی سیاهت خوش اومدی عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم جنبه؟؟؟؟ چه کسی رو میشناسی اندازه من جنبه داشته باشه؟؟؟؟ ها؟ خداییش هاااااااااااااا؟؟؟؟ من که میدونم نمیشناسی؟؟؟؟ گفتی آپ کنم چیزای زیادی برای گفتن دارم ولی تا کامنتهام به 200 نرسه آپ بی آپ !!! الان 50 تا کامنت دارم.... سعیتو بکن یه کم از وبم تو وبت تعریف کن کامنتهام زیادشه تا من هم آپ کردنم به روز و زیاد شه!!!


مبینا
ساعت11:21---8 تير 1391
اصلا حرکت قشنگی نبود . . . !!!!!!!

بسر به این بیشعوری ندیده بودم !!!!
پاسخ: سلام مبینا جان ممنون که اومدی و نظر داری نظر لطفته عزیزم بازم بیا و نظرات بدت رو بده تا مشخص شه از کدوم گروهی!!!


niu joooooooooooooooooooooooooon
ساعت21:06---6 تير 1391
koollan bazi chiza ro nemifahmam....

ieli inke man kei harfe zanandeii zadam??????

zood begoo ta dorostesh konam....

dovvom inke in axetoon male man kamel naioomade bood va3 hamin motevajeh nashodam....

dar zemn oon nazare balaii am lahnam shookhi bood...

na chize dg ii ke to bad bardasht kardi....



man alan mokham mashghool shode ke chera gofti man bad harfidam...?

mage man chi goftam????????
پاسخ: سلام به طرفدار پروپاقرص وبم نیوشا خانوم گل گلاب بازم سلام اگه به آرشیو نظراتت مراجعه کنی و جواب کامنت فرستاده شده از طرف milad k2 رو باز هم بخونی متوجه میشی من چی میگم ممنون که همیشه به من لطف داری و میای و نظرات مفیدت رو ارائه میدی


رها
ساعت19:38---5 تير 1391
سلام.ممنون ك بهم سرزدي و بابت تبريك هم ممنون
پاسخ: سلام ممنون که اومدی وظیفه بوووووووووووووووووووووووووووووووود داشتم از خجالت میمردم همش ارور میداد ولی خدارو شکر که بعد از تلاشهای مکرر تونستم کامنت بزارم بازم بهت سر میزنم


رها
ساعت19:27---4 تير 1391
to dg b man sar nemizani?????!????
پاسخ: سلام رها جان جایی نری که اومدم اونجا


رها
ساعت19:27---4 تير 1391
to dg b man ar nemizani?????!????

niu joooooooooooooooooooooooooon
ساعت18:25---4 تير 1391
man hichi az in axe nafahmidam...

khob ke chi????????????

masalan mikhad chio bege?????????????

koodoom karesh khoob nabood????????

asan kare kiiiiiiiiiii khoob nabood????????

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa????????????

.

.

.

hal mikoni khengio??????????????
پاسخ: نیوشا جان تو که ایکیوت 300 بود چطور متوجه نمیشی اگه یه پسر که میخواد دختری رو تنبیه کنه بزنه در کووووووووووونش درسته؟؟؟؟ من میگم نه ولی خداییش راهکار بدی هم نیست هم فاله هم تماشا


رها
ساعت11:04---3 تير 1391
هه. باحال بود.....

ه
ساعت17:13---2 تير 1391
khafe sho madar........



پاسخ: من خیلی از این نوشته شما ناراحت شدم چون مادران ایرانی جزءپاکدامنترین مادران دنیا و مهربانترین موجودات زمینی هستند و این بی احترامی که شما به من کردید رو به مادر خودم نمیدونم بلکه با کمال پوزش باید بگم نشاندهنده شخصیت خانوادگی شما خانواده شما و محیط ناسالم زندگی شماست که به همین راحتی به مادر خودتون توهین میکنید چون مادرهای دنیا مادران ما نیز هستند با تشکر مدیریت سایت ===> میلاد سکته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید